1402-09-29 07:15
352
0
87987
رئیس سازمان قضایی گلستان:

افزایش حقوق فرار از خدمت سربازان را کم می‌کند

رئیس سازمان قضایی گلستان در بازدید از بند نظامی کانون اصلاح و تربیت گرگان گفت: افزایش حقوق سربازان وظیفه در کاهش جرم فرار از خدمت موثر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از سازمان قضایی، غلام الواری در این بازدید با اشاره به افزایش حقوق سربازان وظیفه اظهار کرد: بر اساس اظهارات متهمین در پرونده‌های جرم فرار از خدمت یکی از دلایل مهم ارتکاب این جرم وجود مشکلات معیشتی برای سربازان وظیفه است.

وی افزود: سربازان وظیفه با هدف خدمت به کیان نظام اسلامی لباس مقدس سربازی را بر تن می‌کنند، اما بدون شک افزایش حقوق سربازان وظیفه در کاهش جرم فرار از خدمت موثر است.

این مقام قضایی تصریح کرد: افزایش اعتبار نیروهای مسلح و ایجاد انگیزه خدمتی برای جوانان مشمول یکی دیگر از دستاوردهای افزایش حقوق سربازان است.  

الواری با اشاره به اینکه حمایت‌های مادی باید با حمایت‌های قضایی برای مددجویان همراه باشد، بیان کرد: در بازدید از کانون اصلاح و تربیت حقوق قانونی متهمین و محکومین توسط مرجع قضایی بررسی شده و اقدامات لازم قضایی اتخاذ خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی گلستان تاکید کرد: جنبه تربیتی کانون اصلاح و تربیت مددجویان پس از پایان دوران حبس باید در نیروهای مسلح ادامه داشته و یگان خدمتی نسبت به نظارت بر این افراد برای جلوگیری از ارتکاب هرگونه جرم مراقبت جدی داشته باشد.

الواری در بازدید از اتاق بهداری کانون اصلاح و تربیت تاکید کرد: الزامات بهداشتی و سلامت مددجویان از موارد مهمی است که مسئولان کانون باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.